Polarview

Tidigare fanns det i sida under namnet Polarview som visade temperaturen på norra halvklotet. Här kunde man på vintern följa den kalla luften från Sibirien när den svepte västerut och ner över Sverige. Mycket intressant!

Finns den kvar?

MVH

Sören Johansson

Kommentarer

  • Hej!

    Bra fråga. Jag kan inte heller hitta någon sida som heter Polarview. Men på TopKarten kan man hitta en hel del intressanta kartor, exempelvis:

    http://www.wetterzentrale.de/de/observations.aspx?map=8&model=SYNOP&var=5&time=9&h=0