Nere för tillfället

Kan inte komma åt hemsidan http://opendata-download-metobs.smhi.se/explore/. Kartan och gränssnitt laddas ej. Använder Windows 7, både Chrome och Internet Explorer.

Kommentarer

  • Hej!

    Det var nog något tillfälligt fel? Jag testade nu med Chrome och Internet Explorer, och kom åt data med båda webläsarna.
  • Tyvärr så funkar det fortfarande inte. Nu vet jag inte vad som kan vara problemet, förutom att det är ett företagsnätverk med en företagsdator. Tre av mina kollegor har uttryckt samma sak. Det skulle vara otroligt hjälpsamt om ni skulle kunna hjälpa oss få det igång igen.

    Men gränssnittet laddas nu, det är bara kartan som inte funkar.
  • Hej!

    Vi kan inte hitta några fel på sidan. Har ni testat med att tömma cache-minnet i datorn?
  • Jag har samma problem med att ladda "http://opendata-download-metobs.smhi.se/explore/"  (20170201-20170202)
  • Hej!

    Det låter mysko. Allt fungerar perfekt när jag testar. Får börja med att ställa samma fråga som i inlägget ovan: har ni prövat att tömma cache-minnet i datorn?