Nätverksproblem

Hej! Er app slutade i söndags (5/8) att fungera. Den påstår att det är nätverksproblem. Konstigt!! Alla andra appar fungerar som de ska.
Jag har en androidtelefon av märket Samsung.

Kommentarer

  • Hej!

    Det har varit stora problem med hemsidan och apparna. Hemsidan fungerar nu åter normalt men tyvärr inte apparna. Arbete pågår för fullt för att lösa problemen.

  • Samma här! iPhone app dock

  • Ja apparna är för ögonblicket avstängda till förmån för hemsidan. Vi håller tummarna för att allt ska vara igång igen så snart som möjligt.