Förslag till appen, Natt och dag/Högsta lägsta temp

Hej. När man har appen öppen och så står det högsta och lägsta temp och i nästa kolumn är det vädret och då börjar ni med natt och sedan dag. Vore bättre om det var tvärtom så att dag kommer före natt så stämmer det med högsta och lägsta kolumnen oxå. Mvh Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan, tack för observationen!

    Det är en bra iakttagelse! Alla inlägg som är av förbättringskaraktär taggar vi alltid som förbättringsförslag som våra utvecklare får titta på vad som är möjligt att genomföra i kommande lanseringar. Tack för ditt inlägg så länge.