När görs prognoserna?

Hittar inte någon angivelse om när prognoserna görs. Det är faktiskt ganska praktiskt och tidigare kunde man se att de gjordes runt 08 ,11, 14 o 17 plus någon gång pånatten.

Kommentarer

  • Hej Anders!

    På startsidan under 5-dygnsprognosen och under tabellen med 10-dygnsprognos kan du se när prognosen är uppdaterad, vilket sker 5-7 gånger/dygn.