Max min

Jag älskar era sidor och alla data man kommer åt men en sak skulle jag vilja ha ändrat. När man är på tjänster max/min så skulle den mätstation man markerar byta färg så när man klipper ut ser vilken station som i mitt fall har störst snömängd ligger i bilden.

Tack för en grym hemsida samt alla tjänster ni tillhandahåller helt gratis för oss besökare!

/Jonny i Bergeforsen.