Var hittar jag artikeln "månadens väder"?

Hej! Jag bor i Sandviken/Gästrikland och har ofta läst i avdelningen "månadens väder " i Sverige och världen . Nu kan jag ej hitta den mer.Har den blivit nedlagd eller är det jag som ej hittar den. Synd om den vore nedlagd-var väldigt intressant!

Kommentarer

  • Hej! De har bara flyttat. Du hittar dom under "Klimat" > "Klimatet då och nu".

    Leif Webbkoordinator