Lufttrycket finns var i 10-dygnsprognosen?

Lufttrycket i 10-dagarsprognosen.
Var kan jag se lufttrycket i den nya versionen av 10-dagarsprognosen?

Kommentarer

  • Hej Solvig!

    Lufttrycket dyker upp längst till höger i tabellen när du klickar på en dag i tabellen (se bild nedan)

  • Jag hittar inte lufttrycket, varken i tabellen eller diagrammet. Finns det inte med i appen nu för tiden?
  • Hej Ida,

    Tack för din fråga.

    Nej lufttrycket finns inte i vår app i dagsläget, utan denna information finns endast på hemsidan.

    För att ta del av den informationen så klickar du på den dagen du vill veta lufttrycket för. Sedan hittar du kollumen "Lufttryck" till höger på sidan.
    Se nedan:

    Vänliga hälsningar,