Landkontur

Hej. Först vill jag säga att jag gillar den nya Radarbilden. Sedan uppmärksamma er på att det ibland är näst omöjligt att avläsa landgränsen mot hav, när det hela täcks av nederbörd i varierande färger.
Förslag. Gör landgränsen mindre anonym, lite svartare konturer eller annan avvikande färg
Mvh
Örjan Björnsson

Kommentarer

  • Kul att du gillar vår nya "Radar"-tjänst. Och tack för förslaget. Vi får ta med oss detta i vårt fortsatta arbete!
    Bästa hälsningar
  • Jag håller med och vill plussa på med att det behövs konturer som "syns i regnet" även för de större sjöarna och kanske ett och annat vattendrag.

  • Tack för att du hörde av dig Kjell! Vi tar med oss detta!
    Bästa hälsningar