Kondens efter flygplan eller meteor?

Trodde jag fotograferade en ganska dekorativ kondensslinga efter ett flygplan, men när jag närmare granskar bilden tycker jag mig se att det är något som faller genom atmosfären med en rök- och kondensslinga efter sig. Kan det vara en komet?
Vänliga hälsningar
Jörgen Bothén

Kommentarer

  • Hej!

    Det är en kondensationsstrimma efter ett flygplan. Den äldsta delen av strimman, den som ligger längs uppe till vänster, har börjat upplösas.