Klimatscenario för Svartån från Sommen, flöde, årstidsvariation.

Jag hittade en rapport på er hemsida i höstas som jag skulle vilja ha tag på igen. I rapporten fanns scenario beskrivningar med årstidsvariationer över vattendrag. Rapporten var några år gammal, kanske fyra. Det kan vara så att den var indelad efter vattendistrikten, en rapport per distrikt. Det som intresserar mig är Svartån genom Mjölby. Jag har sökt igenom kunskapsbanken för att hitta rapporten igen men utan framgång. Är det någon av er som kan identifiera vilken rapport jag syftar på? Skulle ni kunna skicka den eller en länk till den.

Tack för hjälpen.
Maritha Hörsing

Kommentarer

  • Hej Maritha,
    Tack för din fråga.

    Jag gissar att det är rapporten "Framtidsklimat i Östergötlands län" du letar efter. Den finns här.

    Hör av dig igen om det var något annat du letade efter.

    Vänliga hälsningar
    Anna
    Allmänhetens Hydrolog