Jämföra vädret mellan olika orter

Hej! Jag önskar att det vore möjligt att jämföra vädret mellan olika orter på ett översiktligt sätt. Så här i semestertider styr vädret ofta vart man reser och det vore suveränt om det gick att titta på två orter samtidigt och t.ex. se 10-dygns prognosen parallellt med varandra.

Kommentarer

  • Hej Jennie

    Tack för dina synpunkter, jag skickar dem vidare till våra utvecklare.