Hur hittar jag information om UV-index?

Ett exempel. Jag har flera gånger sökt uppgift om dagens eller morgondagens UV-index. Efter en lång tids sökande hittar jag det ibland. Jag vill naturligtvis hitta det jag söker fort och lätt och det tror jag att även ni vill.

Kommentarer

  • Hej, tack för ditt inlägg!

    UV-index för dagens datum hittar du under rubriken "Väder".

    Vill du ha mer uppgifter om morgondagens UV-index finns under rubriken "Data" och sen "UV-strålning"

    Jag vidarebefordrar dina synpunkter till ansvariga utvecklare så de inför kommande lanseringar kan se på möjligheten att förbättra sökfunktionen. För som du skriver är det viktigt att informationen är tillgänglig och lätt att hitta.

  • DMI har aktuell strålning på sin dagsprognos..mycket bra info!
  • Hej Hardy,
    Vi satsar också på att få in det i våran 10-dygnsprognos.
    Önskar dig en fortsatt bra måndag!