iPad-problem

Hej, iPad-versionen slutade fungera normalt igår kväll, 25 maj. Appen visar staden man valt och en del alternativ och basbilden för kartor men inget dyker upp. Inga prognoser per timme/dag och inga animerade kartbilder. Iphone-versionen på iPhone funkar fortfarande dock.

Kommentarer

  • Hej Per, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!
  • Nej, det har ni inte gjort helt. Alla symboler (sol, moln, åska etc) i tabellerna för närmsta tre dagarna och för 10 dygn saknas.Så man vet inte om det är regn, sol eller vad för respektive dag eller timme. När jag sedan bytte ort så gråtonades hela tabellen och inget var klickbart. Sökfuntionen för orter fungerade heller inte längre. En minut senare funkade det men symbolerna i tabellerna är fortfarande borta.
  • Hej Per,
    Symbolerna skapas nu åter i appen.
    Önskar dig en trevlig tisdag!