Högsta flödet 2017-2018 i punkt 2035

Jag brukar kolla på nu läget på vattenwebben på punkt 2035
men kan jag kolla vad högsta flödet var vid denna punkt nu i höst vinter
och varför är det från 2015 och bakåt

//Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan!
    Kul att du är intresserad och håller dig uppdaterad! Du kan ladda ner en excelfil med tabell med dygnsvärden för punkten från denna länk. Värden från 2016 och senare finns i en flik som heter "Dygnsuppdaterade värden" och ligger längst till höger av alla flikar i exceldokumentet.

    Vi ska uppdatera statistiken för Vattenwebb inom kort då vi uppdaterar beräkningsmodellen. Då kan det hända att punkt 2035 får ett annat nummer eftersom det tillkommer en del nya beräkningspunkter.
    Niclas Hydrologi