Hej! Var har ni gjort av den gamla jättebra länsvisa presentationen av klimtscenarierna?

Hej! Var har ni gjort av den gamla länsvisa presentationen av klimatscenarierna. Jag sitter och förbereder att föredrag för skogsägare i Göteborg till i kväll och vill ladda ner temp och nederbörd  i diagramform (staplar av stat och linjer för RCPerna så som det gick att göra förut. Rapporten kan jag ju inte plocka bilder ut som det verkar. Bråttom!!