Hej, Hjälp att hitta en prognoskarta för varje timme liknande DMI, dansk.

Alltså en prognoskarta, nederbörd bl a, för varje timme, liknande DMI, dansk.
Varför inte en svensk? Finns det någon?

Kommentarer

  • Hej!

    På vår hemsida hittar du en karta som du kan zooma i, och där du kan markera vilket lager du vill visa, t.ex. nederbörd. Där kan du se prognosen timme för timme, och även köra sekvens.

    Här valde jag Jönköping som centrum, men du kan välja valfri ort:

    https://www.smhi.se/q/J%C3%B6nk%C3%B6ping/2702979