Hav och Kustväder - Hur ofta görs uppdateringar?

Hur ofta uppdateras inforamtion i tjänsten Hav och Kustväder? Hadet varit bra med information om detta i anslutning till tjänsten (motsvarande det som anges för sjövädret).

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns inga uppgifter om hur ofta Hav och Kustväder uppdateras, men ca 5-7 gånger/dygn. När du rullar längst ner översikten av sjörapport kan du se vilken tid den senast uppdaterades.

  • Ni håller tydligen på att uppdatera is- och strömförhållanden i dag 13/1 16:10 eftersom det inte går att se några sådana värden??
  • Hej!

    Allt verkar se OK ut nu när jag kollar, men det är möjligt att det fanns något avbrott igår.