Hav- och Kustväder

Varför har ni tagit bort informationen i tabellform?
Jag har använt mig av den sidan i flera år funnit den överlägsen alla andra vädersidor.
Mitt intresse är främst Mysingen. Nu kan jag inte utläsa våghöjd eller vindar. Det enda jag får fram när jag söker på vindar är en oläsbar karta som jag skall försöka tolka och observationer från närliggande stationer. Jag behöver inte observationer, jag behöver prognoser. Våghöjden finn över huvud taget inte för Mysingen. Det är bara ett vitt fält.
Jag förstår om ni vill modernisera erch överskådlig och bli vackert grafiska. Men ta inte bort möjligheten att få informationen i tabellform. Tabellformen gör informationen tydlig och överskådlig. det är just det man behöver när man planerar sin resa på sjön.

Pelle

Kommentarer

  • Hej!
    Tabell med vindar m.m. finner du under knappen "Vädret" i Hav- och kustväder. Och vi arbetar på att lägga till våghöjd till denna tabell.
    Tack för att du hörde av dig till oss!
    Bästa hälsningar