Fruntimmersveckan

Tack för den roliga veckoprognosen apropå fruntimmersveckan.

Kommentarer

  • Tack för den positiva reaktionen, jag ser till att föra det vidare till meterologerna 😀

  • Hej! Vadå för rolig prognos för fruntimmersveckan!? Var hittar jag den?
  • Hej!

    Det inlägget är från sommaren 2016. Vet inte om det har gjorts något liknande inlägg i år?