Förstår inte prognosen

Hur kan det komma sig att i dagens (6/6) prognos för Västerås den 12/6 i sammanställningen visar 18 mm regn men i detaljerna för den 12/6 visar 0,6 mm regn?

Kommentarer

  • Hej!

    Under nederbördsvärdena står alltid mellan vilka klockslag som den förutsagda nederbörden gäller. Dessa klockslag kan sträcka sig över två dygn (t.ex. "fre 20 - lör 02").