Förslag Varningar

Hej SMHI!
Föreslår att det redan på förstasidan vid triangeln Varningar anges klockslag och ev. datum när Varningar senast uppdaterades. Om man t.ex. tittat i Varningar kl 07 ser man inte på förstasidan senare under dagen, så vitt jag kan se, om Varningar ändrats sedan kl 07, om man inte går in i Varningar och ser efter. När det gäller Väder vet man att det uppdateras vid vissa klockslag men Varningar kan ju ändras oftare.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för förslaget. Det är en mycket bra idé. Vi får undersöka om detta är möjligt! Jag ska ta med frågan till utvecklings-teamet direkt.
    Bästa hälsningar
  • Hej Johanna!
    Tack för svaret. Kul att du tycker det var att bra idé. Hoppas utvecklings-
    teamet tycker det samma och kan göra något av den. Spännande.
    Hälsningar
    Håkan Westerlund
  • Gör en varning som man kan justera själv, lite som i appen weather underground, men gör så man kan ställa in regnintensitet i fler steg.
    Vill få varning när hästarna bör ha regntäcke.
    Tackar
  • Hej,
    Tack för fler bra förslag. Vi arbetar med att se över vilka möjligheter vi har att skräddarsy sådana funktioner.
    Med vänlig hälsning,