Förslag till förbättring av Appen

Appförslag Kan inte SMHI göra som YR och visa plusgrader i rött och minus i blått? På SMHI-appen. Mycket mer överskådligt.

Kommentarer

  • Hej Lull,
    Tack för ditt förslag, jag tar med det till ansvariga, så får vi se om det blir så.
    Trevlig fortsättning på fredagen!
  • ​​​​Hej!

    Pushnotiser för utfärdade vädervarningar baserat på platstjänster hade varit väldigt önskvärt i appen. MVH//Ludvig
  • Hej Ludvig,
    Jag håller med dig om det, vi kommer att undersöka det till nästa stora version av appen.