Förslag Jämföra platser

Hej!
Ni gjorde en enkät om hur man upplevde er webbsida. Jag använder oftast inte smhi utan klart.se. Jag vet egentigen inte varför, kanske bara för att det känns lättare att skriva klart än smhi... Yr.no använder jag också för att den sidan verkar kräva väldigt lite minne så att den laddar snabbt, samtidigit som den har prognoser ned på detaljnivå och var tidig med det.
Et förslag som skulle göra smhi.se mer attraktiv vore om det gick att få upp 2-3 platser samtidigt och så att man smidigt kan jämföra vädret på olika platser. Man kanske söker för att man funderar om det blir bäst väder på landstället eller i stan, skall vi åka och besöka X i helgen, eller är nyfiken om det hade regnat mindre om man stannat på Västkusten. Antar att det borde vara vecko-vyn som framförallt skulle vara intressant, men kanske även tim-vyn.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi taggar dina förslag, så får utvecklarna titta vidare på detta inför kommande lanseringar.
  • Kommer den här funktionen att implementeras?
  • Hej,
    Vi har inga planer på en sådan funktion ännu men tar det med oss som förbättringsförslag.