Favoritort

Min favoritort försvinner ibland, och ibland finns den där men kommer inte upp automatiskt.

Kommentarer

  • Hej Anna
    Tråkigt, problemet med att spara favoritort trodde vi hade löst sig vid den senaste patchen, men det visade sig att många fortfarande har problem.

    Utvecklarna håller på och jobbar med buggrättning. Hoppas på att det ska vara löst till nästa uppdatering.

  • Jag konstaterade just att mina favoritorter idag (2012-03-01) åter försvunnit, det händer med jämna mellanrum. Väldigt irriterande, det verkar som om ni ännu inte fått bukt med detta problem!

  • Hej Louise,
    Vi har tyvärr inte fått bukt med denna bugg som verkar vara väldigt svårlöst men det jobbas men tyvärr hjälper det inte dig förrän felet av avhjälpt.