Får inte fram min ort!

Hej ! Jag får inte fram min ort ? Kartan visar bara övre Sverige!
Småland eller Jönköping går inte att få fram!?

Kommentarer

  • Hej Eva,
    Tack för att du kontaktar oss.
    Vi känner till att kartan är trasig, och det kommer att komma en uppdatering senare.
    Jag skickar med en direktlänk till Hur var vädret - Jönköping.
    Önskar dig en trevlig dag!
  • Tack för snabbt svar!!!
    Mvh. Eva Ahlsén
  • HEJ!! jag får inte fram min ort postnummer 50750 Borås Hulta
  • God dag jag får inte fram min ort Hulta i Borås.
  • Hej Senay,

    Vår ortsdatabas är hämtad från www.geonames.org, likt Wikipedia är detta en databas som allmänheten taggar och lägger in sina geografiska punkter i, världen över.

    Jag har tagit förfrågan vidare om att lägga till Hulta, Borås.

    Vänliga hälsningar,
  • Hej igen Senay,

    Enligt Lantmäteriet så finns inget Hulta i Borås och i närheten av Borås finns flera Hulta.

    Har du möjlighet att återkomma med vilket Hulta du är ute efter?

    Vänliga hälsningar,