Ett jävla tjat.

Hej. Har ni inte tjatat färdigt med pop-up fönstret "Webstatus" och "nu blir sidan större" som man måste klicka bort? Måste man gå över till YR.NO för att slippa detta?

Kommentarer

  • Hej Bilbo, tack för ditt inlägg!
    Om du klickar på knappen "Ok, jag förstår", så kommer inte denna text att dyka upp nästa gång, då det registreras i din lokala cache att du har klickat på den knappen.
    Vi kommer inom kort att ta bort den info-rutan.
    Önskar dig en fortsatt bra torsdag!