Ett fel i rad tre under Sannolikheter

Hej,

Det har smugit sig in ett fel i visningen för rad tre under betavisningen av "Sannolikheter", som kan väljas i "10-dygnsprognos". Det har funnits där i några dagar, är alltså inte kopplat till ett specifikt datum, och består i att det endast visas prognosvarianter för kl 19. Säkert något ni enkelt kan fixa :-)

Vänliga hälsningar,
Åsa Lindeberg

Kommentarer

  • Hej Åsa!
    Tack för att du uppmärksammade oss på detta. Vad jag kan se nu är det redan fixat.

    Vänliga Hälsningar
    Therese
  • Tyvärr så saknas övermorgon nu i sannolikhet.
    Jag använder mig av sannolikheten dagligen. En utmärkt service!

    Annika
  • Nja, lösningen verkar ha blivit att helt ta bort dag tre från listan ;-) Så listan för idag saknar därmed lördag.

    /Åsa
  • Hej,

    Vi håller på att undersöka denna bugg.

    Ha en fin dag!

    Vänliga Hälsningar
    Therese
  • Jag kan bekräfta att buggen med att dag tre saknas även är kvar idag.

    Chrome version: 80.0.3987.87 (Official Build) (64-bit)

  • Hej,
    Tack för din input,vi arbetar tyvärr fortfarande på denna bugg.
    Vänliga Hälsningar
    Therese
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.