Dygnets längd?

Varför slutar prognosen kl.21.00?

Kommentarer

  • Hej!
    Vilket sammanhang är det du tänker på? Ge gärna en länk.
  • Hej! När jag klickar på IDAG på 10-dygnsprognosen slutar dagen kl 21.00. Vart har resterande 3 timmar tagit väge?
  • Hej Nils,
    Vilken ort är det du söker på?
    Har du uppdaterat sidan (F5)?
  • Jag har sökt på flera orter med samma resultat.Just nu kl.21.08 är det helt tomt på alla orter jag söker på.
  • Hej Nils,
    Vi har sett felet, det är alltså i 10-dygnsdiagrammet, om man väljer att titta på prognos för idag. Väljer man imorgon, så får man med 21-00 innevarande dygn.
    Vi beklagar felet, men det är inget vi kommer att rätta upp, då en ny version av 10-dygnsprognosen BETA är på väg att bli skarp, testa den gärna och kom med synpunkter.
    Önskar dig en fortsatt trevlig måndag!
  • Varför har ni tagit bort timme för timme prognoserna i 10-dygsprognosen,jättebra  tex om man skall planera en resa eller delta i en skidtävling
  • Hej,
    Vi har inte tagit bort timme för timme, de finns tillgängliga genom att klicka i tabellen på respektive dag.

  • OK, tack för infon. 😀