Diagrammet i 10-dygnsprognosen

Hur blir jag av med den idiotiska och onödiga datarutan som hela tiden poppar upp och lägger sig över diagrammet? Har klagat på detta tidigare och bara fått " tack för dina synpunkter" till svar.
Peder Dyrssen

Kommentarer

  • Hej Peder,

    Det är idag inte möjligt att ta bort denna ruta tyvärr. Men som sagt vi har tagit detta önskemål vidare med våra utvecklare så vi får hoppas att de kan lösa detta framöver.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst