Den nya sidan radar med blixt

Hej.För några dagar sen ställde jag en fråga ang. nya radar med blixt. Mycket bra med de täta uppdateringarna men sidan är alldeles för schematisk och för gå orter utsatta.Svårt att få en överblick. Det jag undrade var om det möjligtvis går att få fler orter utsatta så att sidan blir lättare att överblicka och få en uppfattning om VAR det åskar.

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Vi har skickat vidare din fråga till Johanna som är produktansvarig för Radar och Blixt-tjänsten. Återkommer med svar så fort vi vet mer 😀
  • För en tid sedan infördes på radarblixt en markör där man kan välja favoritort. Hur gör man för att ta bort detta elände det stör bilden?

    Jag har valt Alta i Nordnorge det stör minst.
  • Hej Leif!

    Platsmarkeringen är en fast punkt som inte går att ta bort.
    Så det är bra att du har hittat ett sätt som gör att den inte stör lika mycket.

    Ha det gott!