Var man ser när prognoserna är gjorda?

Jag undrar var man ser när prognoserna är gjorda.
Jag tar fram diagram i 10 dagar för Robertsfors men ser inget datum alls.

Kommentarer

  • Hej Barbro!

    I 10-dygnsprognosen uppdateras minst 5 gånger/dygn. Du hittar klockslag och datum för när prognosen utfärdades under tabellen, se bild nedan.

    I diagramvyn har visar vi för tillfället inte när senaste uppdateringen är gjord, tack för du uppmärksammar det 😀 Jag skickar vidare din kommentar till våra utvecklare!

    när uppdateras prognosen