Datahämtningen misslyckades försök igen

Jag har en Samsung S3 med Androidversion 4.3. Jag får rubricerat meddelande när jag använder SMHI-appen. Jag har avinstallerat appen och installerat på den igen (2 gånger) med mellanliggande omstart av telefonen. Men det fungerar ändå inte.

Det är inget tillfälligt fel. Jag har haft det så här i över en månad. Tidigare har det fungerat.

Kommentarer

  • Hej Lars-Anders, tack för ditt inlägg.
    Vi stödjer inte längre din Android-version, för att använda SMHI Väder behöver du Android 5.0 eller senare. Vi utvecklar ständigt appen, och vissa funktioner blir inaktuella eller en säkerhetsrisk med gamla operativsystem.
    Önskar dig en fortsatt trevlig måndag!
  • Hej Anders!
    Tack för ditt svar. Det var bra att veta. Då behöver jag inte hålla på och försöka ytterligare.
    Ha en trevlig måndag själv.
    Lars-Anders
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.