Bra men kan bli bättre

Nya betaversionerna är riktigt bra. Två förslag1. Lägg in även vind i kartan på startsidan. Förenkla sidbyte mellan exvis land o hav, observationer, radar etc.Med vänlig hälsning,Yngve

Kommentarer

  • Tack för din återkoppling! Vi hoppas på att kunna presentera en vindkarta även på startsidan. Jag vågar dock inte säga när det kommer.
    Jag förstår att det är önskvärt att enkelt kunna växla mellan olika vyer och tjänster. Vi jobbar på att det ska bli bättre. Förhoppningsvis kan vi i framtiden samla alla vädertjänster på en webb-sida.
    Bästa hälsningar