Årstidskarta med zoom

Det vore bra om även årstidskartan kunde använda samma slags zoombara karta som t.ex. gräsbrandriskkartan gör. Min lilla ort (Sandviken) syns förvisso aldrig på den senare, oavsett zoom, men eftersom jag känner igen formen på Storsjön så är det ok. På den nuvarande årstidskartan saknas även sjön och då blir det svårare.

Kommentarer

  • Hej Daniel,
    Ett bra inlägg tycker jag, det borde vara så som du tycker. Jag taggar ditt inlägg som ett förbättringsförslag som våra utvecklare får titta på.

  • Hej, jag bor i Östersund och pågrund av texten och röda cirkeln så är det svårt att se vad det är för årtidstemperatur där, skulle vara bra om ni skaffade så man kunde gömma orter och vatten som ni har på snödjupskartorna!
    Mvh Andreas

  • Hej!
    Tack för ett förslag! Vi tar med oss detta när vi tittar över tjänsten nästa gång.