Är ni intresserade av synpunkter på diagrammet?

10-dygnsdiagrammet (för dator) är fortfarande sämre på kanske tio punkter än det ni tog bort för runt tre år sedan. Kommer ni att uppdatera det? Annars är det meningslöst att komma med synpunkter. Jag har tidigare aldrig fått respons när jag lämnat förslag till enkla förbättringar om diagrammet och annat.

Kommentarer

  • Hej Gunnar,
    Vi lyssnar absolut på alla användare, men sen kan vi omöjligt göra allt som varje användare önskar förändra.

    Vi hör gärna vad du har för synpunkter och förbättringsförslag.