Appen

Hej,
Smhi,s app fungerar inte sedan igår. Flera med mig kan inte se vädret. Vad är problemet ingen info på er hemsida.
Bästa hälsningar
Andreas Myrgren

Kommentarer

  • Hej Andreas, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!