Appen i iphone/ipad

Appen i iphone/ipod fungerar inte.
Den öppnar helt ok men visar ingen tabell med dagens och närmare dagarnas väder.
Det är helt blankt.
Hans Holmqvist Jönköping

Kommentarer

  • Hej Hans,
    Appen för iPhone/iPod ska fungera, vi testade den alldeles nyss, däremot så har vi driftstörning på iPad-appen, men vi jobbar på att lösa den så fort vi kan.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!