appen fungerar inte

Jag har laddat ner appen SMHI för ipad och får inte upp några data.
Det ser ut så här

Kommentarer

  • Hej Karl, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!
  • Nej du Anders.
    Det ser lika dant ut ändå. Rätt bild men inga data(siffror osv) i rutorna eller på kartan. Ändå har jag tagit bort och laddat nd appen på nytt.
    Mvh
    Kalle
  • Hej,
    Vi var något för snabba med att avskriva ärendet, det fungerade endast på vårt interna nätverk, men NU ska det vara löst, ursäkta strulet!
  • Snyggt Anders.
    Nu kan man åter se om det blir 26 eller 27 grader i morgon.
    Kalle