Appen för ipad

Er app för iPad har alltid krånglat. Varför? Den laddar inte ner alla data. O så har det varit hela tidenjag använt den o jag har haft iPad i flera år. Er app är den enda som bär sig krångligt åt o jag för in väderdata varje morgon i min dagbok så jag vill naturligtvis att den ska fungera!
Hälsn
Christina Ökvist, Luleå

Kommentarer

  • Hej Christina, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!
  • Hej Anders, tack för snabb respons. Men, appen funkar fortfarande inte som den ska. Alla vädersymboler mellan datum och temperatur i tabellerna är nu försvunna efter er fix. Appen hänger sig också ganska ofta så man måste "döda" den. Kör iPad med iOS 13.3.1
  • Tack så mkt! Jo jag har alla data nu men inga symboler - ingen sol, inga moln osv. Ör d ngt som kommer kanske⁉️
  • Hej Per och Christina,
    Symbolerna skapas nu åter i appen.
    Önskar er båda en trevlig tisdag!
  • Kanon, tack för snabba fixar, ha en skön dag själva
  • Och så var den nere igen. Uppdaterade igår kväll till iOS 11.4 o upptäckte nu att den återigen inte laddar ner data för tabeller o diagram.
  • Jag har fortfarande inga vädersymboler. Jag har testat att ominstallera appen men problemet kvarstår. På min mobil funkar allt, men inte på paddan.
  • Hej Per och Jenny, tack för inlägget.
    Det gjordes en förändring i vår infrastruktur i måndags, där man av misstag flyttade på iPad-appens service, appen ska ha fungerat normalt igen sedan i tisdags.
    Önskar en trevlig helg!