Appen

Hej,

Appen fungerade inte från 4 dagar sedan. Undrar om ni vet redan om problemet.

Mvh

Kommentarer

  • Hej Andre,
    Det jobbas febrilt med detta, apptjänsterna ligger nere sedan i söndags eftermiddag och man har ännu inte hittat felet!

  • Och nu får man stockholm som väderort igen. Håhåjaja.
    Konstruera om eländet!

  • Hej Hans,
    GPS funktionen är inte påkopplad, därför får alla upp Stockholm men det jobbas med att lösa även detta.

  • Jo, det visste jag sen de två senaste debaclerna.
    Att ge stockholm som val i det läget är tokigt. Välj i stället t ex användarens första favorit eller nåt.

  • Hej Hans,
    Rent tekniskt var det den enda lösningen. Hellre det än att app-tjänsterna legat nere.