App: Posisionering för Varningar

Hej.
får fel "Varningar" I Värnamo, Västhorja.
Tex anger "ej syd om Vättern" men Värnamo ÄR syd om Vättern.
se bifogad bild
//Mathias Uddén

Bifogad fil:

Kommentarer

  • Hej Mathias,
    Tack för att du kontaktar oss om detta!
    Värnamo ligger syd om Vättern, jag förstår hur missförståndet uppkommer.
    Tittar man på en överblickskarta på varningssidan på nätet, så ser man det hela lite klarare; det finns ett till varningsdistrikt strax syd om Vättern, därav namnet för ditt varningsområde.
    Önskar dig en fortsatt bra dag!

    Bifogad fil: