Alla orter finns inte i appen

Hej,
Varför finns inte alla orter i appen som finns på hemsidan?
Har ni inte samma databas för appen som för hemsidan?
T ex finns inte Bad Gastein i appen. Och den vill man ju kolla när man är där och åker skidor...

Kommentarer

  • Hej Fredrik, tack för ditt inlägg.
    Du här rätt, tyvärr har vi under en period fått använda den gamla ortsdatabasen till apparna och den nya ortsdatabasen till webbtjänsterna. De nya apparna (som nu är i BETA-stadiet) använder den nya ortsdatabasen, så inom kort kommer vi att ha samtliga tjänster och appar på den nya plattformen.
    Önskar dig en fortsatt bra torsdag!