10-DYGNSPROGNOS

Varför har ni ändrat på dygnet?  Det är som att flytta Solen till en annan Midsommardag.  Mitt på dagen är klockan 12, mitt i natten kl 24-00.  Där byter dygnet från en dag till nästa.  Som det ser ut nu i 10-DYGNSPROGNOSEN, så byter dygnet kl 9.30 skumt!
När jag läser väder, vill jag ha solen mitt på dygnet - alltså klockan 12.  Kan jag få det?

Kommentarer

  • Hej Kajsa, tack för att du hör av dig till oss!
    Våra prognoser utgår från UTC-tid (+2 timmar), så jag skulle tippa på att din dators tidszon är inställd på någonting annat än "Stockholm, Sverige".