Har ni XPS Foam?

Hej!
Jag letar efter XPS foam 1 inch eller 1/2 inch. som man har till att bygga dioramas. Är det ngt ni har eller skulle kunna köpa in?. Tacksam för återkoppling.
Med vänlig hälsning
Fredrik

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har Foamboard 5004- av vit kartong med cellkärna, tjocklek 5 mm i A4 och A3.
    Caroline Marknadschef
  • Hej igen!
    Är tyvärr inte d materialet jag är ute efter.. 😒.
    Den du visar är med kartong.

    Fredrik
  • Ok, tyvärr då är det inget vi har i dagsläget och vi kan heller inte ta in den för ett specifikt ändamål men jag har skickat din önskan vidare till våra inköparen så blir det mer efterfrågat finns en möjlighet att det kommer in så småningom.
    Caroline Marknadschef