Hur tåligt är materialet Worbla?

Hur tåligt är worbla när det stelnat? Luktar det illa medan det värms/stelnar?
Vi har en hyperaktiv katt som klättrar överallt - hur tåligt är worbla mot kattklor/tänder?
LH

Kommentarer

  • Hej
    Det är inte så tåligt mot kattklor, Worbla är ganska mjuk på ytan och det kan göras repor och bitmärken på det. Ytan blir likadan som innan värmning/formning när det gäller hårdhet. Vad beträffar doft när den värms upp, har vi inte reagerat på den.
    Madeleine Kreatör