Har ni Vrickborr?

Hej!
Vi slöjdar ofta ute och utan el. Skulle vara fint om man kunde få tag i s k vrickborrar i olika storlekar där man skruvar i ett handtag medan man borrar hålet i träet. Har ni möjlighet att ta hem sådana? Slöjd-Deltaljer är de enda vi får handla med enligt vår kommuns upphandlingsbestämmelser.

Kommentarer

  • Hej,
    Kan det fungera med ett sådant här handborrskaft ? Du hittar det i vår webbshop via länken. Vrickborr är tyvärr inget vi har för närvarande men jag skickar ditt förslag till inköp.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör