Vilket papper ska man använda till alkoholbaserade pennor?

Hej, jag hade tänkt mig att andvända av alcohol pennor och då undrtar jag vilket paper jag ska andvända mig av för att det inte ska blöda igenom. Behöver en med tunn plast på enda sidan och undrar så vilket paper jag ska andvända mig av?
Alexander Gardell

Kommentarer

  • Hej, Alexander
    Du skall använda dig av ett syntetiskt pappersblock. Detta papper är avsett för alkoholbaserade pennor och även tekniker med Alkohol ink.
    Madeleine Kreatör