Vilka transportörer anlitar ni?

Om jag beställer varor från er hur vet jag om det är Post Nord eller Schenker det skickas med, frågar eftersom jag inte har Schenker

Kommentarer

  • Hej
    Det är under ständig utveckling vilka transportörer vi använder oss av och kan också skilja beroende på vad du beställer (vikt och volym) samt vart du bort. Aktuella leveransalternativ för just din order ser du direkt i kassan när du ska beställa.

    Med vänlig hälsning,
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej kan ni posta till anstalten nortälje
    Shahnaz
  • Hej,
    Ja skicka kan vi göra, det kan förstås finnas regler för ditt mottagande av paketet som vi inte har insyn i.
    Mvj
    Marianne
    Marianne Kommunikatör