Vilket djup på låda till dessa beslag?

Expansionsbeslag, 400 mm
Förpackning om 1 par.

Art.nr 8847-2429
Kan kan göra en låda 60cm djup fast skenorna är 40cm? Är de fullt utdrag bara?

Kommentarer

  • Ursäkta sen respons, vi väntar på ett svar från vår leverantör. Jag hoppas att vi kan ge dig besked under dagen.
    Madeleine Kreatör
  • Du kan göra lådan 600 och använda en expansionsbeslag 400 mm, men eftersom den monteras i framkant på både låda och stomme så blir det inte fullutdrag, 200 mm blir kvar i skåpet. Det finns beslag på 600 mm, men det är tyvärr ingen produkt som vi har i vårt sortiment.

    Madeleine Kreatör